luni, 15 martie 2010

Romanul adolescentului de azi

O zi de lucru din viata unui adolescent din zilele noastre(gen eu):
Eu cand ma apuc de scris pai scriu mai nene,dar azi: greva,plictiseala,frectie la picior de lemn.
Hai sa ma apuc si eu de scris...la matematica :>
Asa incepe:



Asa continua:


Si asa se termina:








Acuma na,vorba lu' Mazgalici : La carnati merge bere,la seminte merge o bere,la alune merge o bere,la peste merge o bere,la iaurt merge o bere. Cum eu nu am avut bere...a trebuit sa ma multumesc doar cu semintele.

 


4 comentarii:

Danna spunea...

frumos, frumos:>:))

Ioanaaaaaa :x` spunea...

Moama scuipaor te faci! :))

sigei spunea...

grea e SCOALA si TEMA in ziu de azi

Anonim spunea...

:)))) dement...fratemiu:X...wa, tzia redat tactu` pc-ul? :))

Trimiteți un comentariu

Baga-te in seama