miercuri, 31 martie 2010

Primul meu calculator

Hmm...prin anul 1999 tata ne-a luat,mie si fratelui meu un calculator,bine mai mult lui decat mie dar asta e partea a II-a. Fericire pe noi,daduse la vremea aceea pe un Pentium III (cel mai performant in anul acela) 780€ pe vremea aia insemnand 26.520.000 lei :D. Dupa nu multe luni de la achizitionarea piesei de muzeu m-am asezat pe scaunul din fata calculatorului dupa o batalie nemiloasa cu mine insumi,pentru ca frate'miu dormea, si din cate memorasem eu de la el am apasat pe butonul mare si roz de pe unitatea centrala. Si acum imi amintesc ca parca eram in al 11-lea cer ,fericit pentru ca era primul meu calculator si nu aveam rezultatele la invatatura atat de bune precum le au alti copii din zilele de astazi si nu pot avea un calculator.
 Cu aceasta ocazie Lavinia Biberi a organizat concursul "10 Pentru Primul Meu Calculator"
Daca te duci in trecut si te gandesti ce mult iti doreai un calculator si dadeai orice pentru el afla ca poti ajuta pe cineva.
Cineva a spus: "Donati ceva dar sa nu o faceti din mila, mila este pentru cei invinsi" asa ca urmati acest exemplu

2 comentarii:

sigei spunea...

ce peripeti traiesti.......!

Ioanaaaaaa :x` spunea...

n.am idee:D

Trimiteți un comentariu

Baga-te in seama