luni, 15 martie 2010

Stupid Dogs

        Saptamana trecuta vazusem la televizor ,mai exact la stiri despre filmul "Old Dogs". Intru pe net downloadez filmul, astept cam 2 zile sa se downloadeze 3 GB :)). Ce bucurie ca pot sa vad filmu intr-un final. Deschid filmul cu BS Player, se misca mai ceva ca la Time Warp(totul e in regula e de la BS player). Deschid filmul cu VLC,acolo ma simteam ca la sah, imi dadea imaginile asa cu portia,cate o patratica acum peste 3 secunde alta patratica,(hmm...dubios) ma duc in folderul unde am descarcat filmul,nimic deosebit.
Dupa numeroase incercari ,am ajuns sa deschid filmul cu ...Winamp-ul ?!?! Din nou in folderul in care am descarcat filmul,citesc Old Dogs 2009 bla bla bla..Blue Ray... Calm,nu s-a intamplat nimic grav,doar mi-am stricat ratia cu 3 GB in minus, am pierdut 2 zile, m-am enervat aiurea ca nu puteam descide fisierul,nimicuri.




      Mai descarcam filmul de data aceasta ne uitam atenti sa nu fie Blue Ray. Nu era Blue Ray. Iee,il descarc pe asta. Astept 1 ora pentru ca avea aproximativ 700 Mega,deschis bucuros, entuziasmat, melancolic filmul,cand...Se inchide calculatorul!! Din nou,calm, nu s-a intamplat nimic grav,doar un mic mare virus care mi-a stricat calculatorul. Nu am reactionat in nici un fel,in afara de faptul ca mi-am bagat P***A in el de film
Concluzia: Nu Mai Descarcati Filmele de pe Internet! CUMPARATI-LE!!!(cu bani)

5 comentarii:

Anonim spunea...

Da, ma! Siguuur te si vad pe tine cumparand filme. Da, da, da.! =)) App e foarte urat ce ai desenaT acolo. >:P
Ioana. Ca acum ma da Anonim, de parca eu as fi o anonima, auzi. :-L

Ioanaaaaaa :x` spunea...

Asa ma. Nu mai sunt Anoniiiiiiiim. :x
:*

Danna spunea...

Suuuuuuuper:))
Si nici makr nu te pricepi sa desenezi>:P;;)

Nebunaticu' spunea...

:)) tu asta ai inteles din toata povestea?

Danna spunea...

cine crezi k a stat sa citeasca?:">

Trimiteți un comentariu

Baga-te in seama